پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید

dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویدرانندگی 8 آذر 1402 1857 بازدید 0 دیدگاه

dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید

بازی داینو

dyno - داینو یک بازی ایرانی در سبک رانندگی میباشد که با قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد حس و حال قابل قبولی از رانندگی به شما میدهد این بازی از گرافیک خیلی بالایی برخوردار بوده و همین باعث میشه لذت بازی کردن دو برابر بشه همچنین محیط بازی داینو دارای محیط شهری از جمله خیابان و ساختمان و... و همچنین جاده های بیرون از شهر از جمله اتوبان و جاده های پر پیچ و خم و کوهستانی هست که لذت رانندگی در انواع جاده ها را برای کاربر فراهم میکند.

 

بازی داینو

  

شما داخل این بازی میتونید ماشینتونو به دلخواه خودتون شخصی سازی کنید و همچنین از لحاظ فنی موتور و گیربکس و... ماشین رو تیونینگ کنید نکته بعدی این بازی اینه که تا جایی که امکان داشته به ریزه کاری های فرعی از جمله آسمان و ستاره و ماه و خورشید و.... توجه بسیاری شده که بازی رو به واقعیت نزدیک کنه شما میتونید به دلخواه خود در هر تایم و زمانی از روز یا شب رانندگی کنید رابط کاربری بازی هم قابل قبول هست و کاربر از آن خسته نمیشه نکته جالب دیگه این بازی اینه که شما میتونید با دوستان خود به صورت آفلاین چندنفره بازی کنید. داینو – یکی از ایده ال ترین بازی های سبک رانندگی با تعداد نصب 2+ هزار و امتیاز 4.2 و همچنین از جذاب ترین بازی های ایرانی محسوب می شود که توسط احسان گیم ساخته شده است، هم اکنون شما عزیز می توانید نسخه مود این بازی را همراه با نسخه اصلی به صورت نیم بها از پرنده بازی ها دانلود کنید!

dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید dyno 1.1 - دانلود بازی رانندگی ایرانی داینو برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 8 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

جهت حمایت از بازی سازان ایرانی ، نسخه مود منتشر نخواهد شد! از این که از این طرح حمایت میکنید ممنونیم :)

24 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]